Bursa „Elevii din județul Harghita în serviciul comunității”

ANUNŢ DE PARTICIPARE

pentru atribuirea bursei „Elevii din județul Harghita în serviciul comunității”

Formular de înscriere
Listă documente necesare

Asociația pentru Județul Harghita și Consiliul Județean Harghita demarează, începând din anul universitar 2016-2017, programul de burse destinat promovării contabilității instituțiilor publice.

Scopul programului de burse este promovarea domeniului de contabilitate a instituțiilor publice printre studenții care frecventează aceste cursuri, precum și studenților care au ales acest domeniu ca și temă a diplomei de licență.

Bursierii vor participa la programul de stagiatură a consiliului județean, cu scopul de a cunoaște aspectele practice ale contabilității instituțiilor publice.

 

Bursă se acordă de către: Consiliul Județean Harghita și Asociaţia pentru Judeţul Harghita.

Grupul ţintă: studenți care au reședința în județul Harghita, frecventează cursurile de zi ale unei universități din România.

Numărul bursierilor:  cel mult 20 studenți.

 

Valoarea bursei: 250 lei/lună/persoană, timp de 5 luni.

 

Solicitantul trebuie să îndeplinească simultan următoarele condiţii:

  • este student cu reşedinţa în județul Harghita și frecventează cursurile de zi ale unei universități, în anul universitar 2016–2017;
  • frecventează curs în domeniul contabilității instituțiilor publice, sau a ales acest domeniu ca și temă a diplomei de licență.
  • adeverință care să facă dovadă statutului de student;
  • venitul net  lunar să nu depăşească 50% din salariul minim net pe economie/membru familie;
  • să aibă media generală pe anul şcolar anterior peste/cel puţin egală cu 8,00.

 

Atenție! Toate condiţiile trebuie îndeplinite simultan.

Dosarul trebuie să conţină următoarele documente:

  • adeverință care să facă dovadă statutului student;
  • curriculum vitae;
  • copia actului de identitate al elevului;
  • recomandare manuscris de la coordonator  de proiect;
  • documente care să ateste situația socială:

 

  • Pentru toate cazurile este nevoie de:  anchetă socială la domiciliu, adeverință de la Registrul Agricol de la Primărie.
  • Declaraţie de venit (după caz): adeverinţă cu salariul net pe ultimele 3 luni; adeverință de la administrația financiară; copie talon de pensie, cupoane de pensie din  ultimele 3 luni ; copie hotărâre judecătorească de divorţ+copie adeverință cu suma pensiei de alimentare sau  declarație pe propria răspundere a părintelui privind suma  pensiei de alimentare; copie a certificatului de deces al părintelui decedat, plus adeverința/cupoane privind cuantumul pensiei de urmaș.
  • Adeverinţe pentru fraţii aflaţi în întreţinerea părinţilor (după caz): copii sub 7 ani – copie certificate de naștere; elevi, studenți – adeverință de la școală/universitate; adeverință de venit; adeverință de la administrația financiară.
  • Condiții locative (solicitantul stă în cămin, gazdă sau face navetă): în cazul în care stă în cămin: talon de intrare cămin (dacă are), adeverință privind achitarea taxei lunare de cămin; gazdă: copie contract de comodat; navetă: copia abonamentului.
  • În cazul membrilor gravi bolnavi din familie: adeverință medicală emisă de medicul de specialitate.
  • În cazul elevilor orfani de un părinte/orfani de ambii părinți:  copie certificate de deces.
  • În cazul elevilor proveniţi din centrele de plasament sau plasament familial: adeverinţă de la centrul de plasament unde aparţin (unde este cazul). Studenţii din „plasament familial” trebuie să depună şi adeverinţele cu venitul net/membru de familie.

 

 

  • adeverință care să ateste media generală a anului precedent;
  • formularul de înscriere, completat şi semnat;
  • rezumatul planului de cercetare (max. 4000 caractere);
  • recomandarea profesională a coordonatorului științific, maxim o pagină, care să certifice individualitatea, caracterul original și să indice utilitatea regională a proiectului de cercetare.

                                         

Alte informații:

 

La realizarea proiectului de cercetare informațiile, documentele deținute de către Consiliul Județean Harghita pot fi folosite în mod liber, precum pot fi furnizate și alte tipuri de sprijin non-material la proiectul de cercetare.

Dosarul poate fi însoțit de alte documente justificative, pe care solicitantul le consideră importante.

 

Termen de depunere:  13 martie 2017 (data poştei).

Anunțarea rezultatelor: 20 martie 2017.

 

Termenul limită pentru depunerea lucrării de licență (în format tipărit şi electronic):  15 iunie 2017.

 

Vă rugăm să trimiteți dosarul de candidatură la adresa poștală:

Asociaţia pentru Judeţul Harghita,

Miercurea-Ciuc, Piaţa Libertăţii nr. 5,

530140, judeţul Harghita

 

 
 
 

Share this Post



 
 
 
 

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.